معنی نگاهت


♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥

گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد بیچاره ۲ بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد ولی ما هنوز صادق ترینیم . . .

نمیدانی

چطور گیج می شوم

وقتی هرچه می گردم

معنی نگاهت

در هیچ فرهنگ لغتی

پیدا نمی شود … !

 



نظرات شما عزیزان:

little girl
ساعت0:40---28 تير 1391
حرف را بايد زد



درد را بايد گفت



سخن از مهر من و جور تو نيست















سخن از تو















و متلاشي شدن دوستي است







و عبث بودن پندار سرورآور مهر...



مرسی از نگاهت عزیزم


کاش یکم بارون بگیره
ساعت23:57---16 تير 1391
من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من
من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب
که به صد عشق و هوس می ارزد



سلام زیبا بود به منم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 16 / 4 / 1391برچسب:,| ساعت 23:52| توسط tanhaye ashegh| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت